Zapraszamy do naszego liceum: bezpiecznej, przyjaznej szkoły. 80 lat tradycji (1945-2025) - Nasza szkoła wybrana - Matura zdana - dobre liceum blisko domu
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Warsztaty i debata uczniów w ramach projektu „Młodzi Obywatele”

Warsztaty i debata uczniów w ramach projektu „Młodzi Obywatele”

Uczniowie klas IIa i IIIc wzięli udział w całodniowych warsztatach w ramach trzeciej edycji projektu CoopAxle, którego celem jest kształtowanie postaw obywatelskich wśród młodzieży szkół średnich. To już trzecia taka debata w naszej szkole, odbywająca się średnio co dwa lata.

W debacie uczestniczyli:

  • Renata Surma – burmistrz Bystrzycy Kłodzkiej,

  • Roman Bogdał – dyrektor Bystrzyckiego Ośrodka Kultury i Sportu,

  • Robert Duma – radny powiatowy,

  • Mariusz Barczuk – radny miejski.

Podczas warsztatów młodzież pracowała z autorską grą edukacyjną, której celem była diagnoza lokalnej rzeczywistości – mocnych i słabych stron gminy. Drugiego dnia uczniowie kontynuowali działania z udziałem zaproszonych gości. Spotkanie zakończyła debata, prowadzona przez samych uczniów.

Na podstawie wypracowanych wniosków powstanie raport o polityce młodzieżowej w gminie Bystrzyca Kłodzka. Dokument ten zostanie przekazany pani burmistrz, radzie miejskiej oraz instytucjom oświatowym, kulturalnym i sportowym – tak, aby młodzież realnie współtworzyła kierunki rozwoju swojej gminy.

Projekt realizowany jest przez Fundację Wspierania Edukacji i Rozwoju Innowatorium w ramach programu „Młodzi Obywatele”, dofinansowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Data dodania: 2025-09-19 08:26:02
Data edycji: 2025-09-19 13:25:00
Ilość wyświetleń: 66

Programy i projekty

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej